RECEPTIONIST OFFICER

Agent de réception

Onze receptionist officers zijn bovenal een element van sociale cohesie te midden van uw onderneming. Door hun functie aan het onthaal van uw onderneming vormen ze het eerste contact met iedereen die uw gebouw binnentreedt. Het is hun missie om elke bezoeker die het gebouw binnenkomt een warme en hartelijke ontvangst te bieden.

De taken van onze receptionist officers:

  • Bijhouden van een register met bezoekers en leveranciers (binnenkomst/vertrek, aankondiging van aankomst/afspraak, …)
  • Preventie van diefstal en agressie (cameratoezicht CCTV, actieve observatie van non-verbale taal)
  • Klachtenbeheer (welzijn op het werk, beschadiging, glasbreuk bij voertuigen, …)
  • Observatie en rapporteren van vaststellingen (waterdoorsijpeling, abnormaal hoog of laag energieverbruik …)
  • Het volgen van en verzoek tot technische interventie (lift, airconditioning, technisch probleem, …)

Wat u erbij wint?

Als facility manager of gebouwverantwoordelijke zijn onze agenten uw tussenpersoon op het terrein. Voorzien van een belangrijke relationele vaardigheid zijn ze een luisterend oor voor uw werknemers om zo een echte vertrouwensrelatie op te bouwen.

Brief

Regio

Nationaal

Beschikbaarheid

24h/24 & 7j/7

Wat wij u bieden?

Hartelijke ontvangst, tactvol conflictbeheer en professionalisme.

FrenchEnglish